Dodací podmínky.

1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty anebo je možno si je vyzvednout osobně.

2. Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno max. do 5 pracovních dnů po obdržení objednávky (při platbě předem max. do 3 prac. dnů od obdržení platby). V případě že zboží nebude skladem, bude zboží objednáno o výrobce. U každého šperku se jedná o zakázkovou výrobu u zlatníka a tím že dodáváme zboží přímo z Malty objednáváme zboží jednou měsíčně. Dodací lhůtu vždy upřesníme, nejdéle by však měla činit 3 týdny.
3. Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad, který slouží současně jako dodací a záruční list..

4. Rozměry, váha, fotografie  a  údaje uvedené na našem e shopu jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobce. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky . Podmínkou pro splnění  elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že výrobce  přestane dodávat objednaný produkt , má prodejce právo od smlouvy odstoupit.

5. V případě dlouhodobé nedostupnosti zboží u dodavatele Vás budeme neprodleně po zjištění této skutečnosti informovat a nabídneme Vám náhradní řešení.

6. Do 24 hod. od nákupu má zákazník plné právo zrušit svoji objednávku.

7.  Převzetí zboží - při doručení zasilky se prosím ve Vašem zájmu zkontrolujte neporušenost zásilky ( v přítomnosti dopravce). V případě poškození zboží zásilku nepřebírejte a sepište s dopravcem reklamační protokol. Pozdější reklamaci není možno kladně vyřídit.